HTML

GODUS CÍMERKIÁLLÍTÁSA

Tisztelt látogatók! Tisztelt Hőlgyek és Urak! A millenium tisztelelére 8 éves munkával létrehoztam, A MAGYAR KIRÁLYSÁG /1867-1918/ FÁBÓL FARAGOTT VÁRMEGYE CÍMEREI Vándorkiállítást. Tekintettel arra, hogy a kiállítás 2002 jan 25.-én vette kezdetét 2008. jan. 22.-én ünnepeli hatodik évfordulóját, Szeretném ennek a virtuális változatát közszemlére tenni. A kiállítás jelenleg Sümeg várában A Kapitány Hotel **** Welness Szállóban látható. A vándorkiállítást ez ideig 500.000 látogató tekintette meg. A kiállítás 2003-ban KÁRPÁT-MEDENCEI KÜLÖNDÍJ III. -ban részesült. Ezt az utóbbi időben kiegészítettem az EU 25 tagország címerével, és a csatlakozásra váró Bulgária és Románia címerével. Egy pályázatot nyerve elkészítettem ennek virtuális változatát. Megtekinthető a : http://www.gportal.hu/portal/godus/ oldalon Szeretném az alkotás örömét minnél több látogatóval megosztani, A témával kapcsolatban kérem tegyék meg észrevételeiket amelyeket előre is megköszönök Tisztelettel Goda László Ferenc

Friss topikok

  • tunderke1268: eszméletlen! (2010.01.06. 18:51)

Linkblog

2007.09.20. 10:45 goduska

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorkiallitas.blog.hu/api/trackback/id/tr3171155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása